1 Kasım 2009 Pazar

Ablamin Dolgun Kalcali Arkadasi

Ablamin Dolgun Kalcali Arkadasi Adlı Hikayeyi okuyorsunuz...
Ablamin Dolgun Kalcali Arkadasi
mrb ben 19 yaşında bi gencim. anlatacağım hikaye tamamen gerçek olup 3 ay önce gerçekleşti. 33 yaşlarında iri göğüslü dolgun kalçalı ablam gibi biri var. aramız çok iidir arada onlara oturmaya giderim. annemlerin olmadığı bigün beni çaya davet etti. gittim evlerine zaten yan tarafımızda oturuodu. ev haliy olduğu için günlük kıyafetlerini giymişti. tişörtünden kırmızı sütyeni görünüodu ve ben azmaya başlamıştım. eğilip kalktıkçada pembe renkli tangası görünüodu. bende fena halde azmıştım benim yarak sertleşmişti. bende lavaboya gitmek için ayağa kalktım gittim. geri geldiğimde hayırdır nie gittin die sordu bende yüzümü yıkamak içn gittiğimi söledim.. oda güldü ve hadi canım senin oğlanla oynamayamı gittin ddi. ben önce utandım oda utanacak bişi yok ben senin ablan sayılırım dedi. bende cesaretlendim ve ytanına yaklaştım bi ara arkasını döndü ve yere eğildi ben tangasını görünce dayanamadım elimi tangasına götürdüm irkildi ve napıosun dedi.. bende seni çok istiorum dedim ve dudaklarına yapıştım karşı koymadı ve biz deliler gibi sevişmeye başladık. sevişirken tişötünü çıkardım ve sadece sütyeni kaldı. sütyeninden memelerini sıktırmaya başladım daha sonra şortunu çıkardım ve üstünde sadece sütyen ve tangası kaldı. daha sonra onlarıda çıkardım ve amını yalamya başladım çok güzel inliyordu. arkasını çevirdim ve götünden girip çıkmaya başladıım. götüne boşaldım. hadi daha ne duruyorsun bana sahip olsana amımdan girsene dedi. bende amına doğru yöeldim amı dar olduğu için zorlandım ve ani bi harekerle girdim oda acı bi çığlık atttı. girip çıkarken bağırıyodu. o bağırdıkça ben hızlanıyordum. ve amına boşaldım bu sefer.. çok güzeldi amına boşaldıktan sonra yarağı ağzına aldı ve beni rahatlattı. çooooookk güzeldi buradan komşuma teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder