1 Kasım 2009 Pazar

Burcu’nun Borcu

Ben 19 yaşında bir gencim. Babamın bakkal olması sebebiyle yaz aylarında onunla birlikte ben de dükkanda kalmak zorunda kalıyorum 3 hafta önce başıma gelen olaydan sonra hergün kalmaya başladım bu da ayrı konu :)
Bakkal olmamız sebebiyle veresiye verdiğimiz kişilerde olmuyor değil, her bakkal gibi. Bir gün canım sıkıldı televizyondada birşey yok veresiye defterini kontrole başladım baktım Burcu ablanın bize olan borcu bayağı birikmiş. Burcu abla da dul 30-32 yaşlarında yalnız yaşayan kocasından yeni ayrılmış bir kadın. Herkes onun için deli olur. Ben de dahil tabi ki :) Hala onun sayfasına bakıyorum, derken içeri Burcu abla girdi. Yine üstünde kısa bir etek içinde kırmızı sütyen, dar bir body tam orospular gibi giyinmişti. E benim küçük Mert de ayaklanmıştı :)

Burcu abla biraz sıkılırcasına deftere baktı, “Baban yok mu?” dedi. “Yok.” dedim. Deftere mi bakıyorsun? Ay kusura bakma bu ay da biraz gecikti falan özür dilemeye başladı. Ben de fazla üstelemeden tamam Burcu abla olunca verirsin falan konuştum. O da çok sağol dedi ama konuşurken gözü hep benim küçük Mert’teydi :) Yine ufaktan bir alışveriş yaptı ben hesapladım, deftere yazdım. Tam çıkıcakken aa benim 2-3 kartona ihtiyacım var dedi. Ben de hemen getireyim Burcu abla dedim. O da dur ben de geliyim ufak olmasın dedi. Işığa bastım deponun ışık yanmıyor. Burcu abla ışık yanmıyo dur ben şuarları bir karıştırıyım bulurum dedim. Yok bişey olmaz deyip hala arkamdan gelmeye devam etti. Karanlıkta birbirimize yanlışlıkla sürtmeler falan biraz fazlalaşmaya başladı ben de inceden inceden farketmeye başlamıştım. Arada yanlışlıkla dokunuyomuş gibi kalçasını ellmeye başladım. Baktım ses yok hemen şeytanlık geldi aklıma :) Burcu abla sen ara bak şuralara bi ses var müşteri galiba deyip depodan çıtım.
Hemen koşa koşa dükkanın kapıyı kapattım hemen arkaya geldim şimdi bir sorun yoktu :)
Birden dudakalrına yapıştım ilk önce her nazlı kadının yaptığı gibi nazlanmaya niyetlendi. Ama ben ısrarlı davrandıkça O da bana yavaş yavaş karşılık vermeye başladı. Hemen depodaki yatağa öpüşerek götürdüm. Üstümdekileri çıakrtmaya başladım ondan sonra onu yavaş yavaş dil darbeleriyle soymaya başladım. O da bana inlemeleriyle cevap veriyordu. İnlemeleri sıklaştı artık iyice yerinde duramıyor adeta bir yılan gibi hareket ediyordu. Üstten aşağıya doğru soydum onu. En son tangasını çıkardım amını yalamaya başladım. Çok heyecanlı bir duyguydu. Önceleri yaptıkalrımda hiç kendimde böyle bir heyecan böyle bir zevk almıyordum. Yavaş hareketlerle elini benim sertleşmiş organıma attı. Çıkarıp pompalarcasına emmeye başladı. Ben yavaş yavaş kendimden geçmeye başladım. Yeter artık sik beni sesiyle kendime geldim. Doğruldum yataktan, onu yatırdım bacaklarını omzuma alıp o alev alev yanan volkana girdim. Fazla zorlanmadım girerken. Git gel’lerim bir süre sonra hızlanmaya Burcu ablanın inlemeleri biraz sonra zevk çığlıklarına dönüşmeye başladı. Artık iyice heyecanlanmıştım, iyice hızlı sikmeye başladım.
Boşalacağımı hissettim hemen çıkarıp, götüne dayadım amına girdiğim gibi olmadı biraz zorlandı yavaş yavaş ittermelerle o deliğede girmeyi başarmıştım. Burcu abla iyice çıldırmış bir vaziyette zıplıyordu üstümde. Artık dayanamadım üstüne patladım. Oda ağzının etrafına gelenleri büyük bir iştahla yalamaya başladı biraz uzandıktan sonra üstümü giyindim depodan çıkarken sende giyin hazır olunca bana seslen seni çıakrayım dedim tamam dedi ksık bir sesle..
10 dakka sonra kenrdan başını uzattı, tamam dedi. Ben dışarı çıktım, baktım etrafa fazla birisi yok, gel işareti yaptım. O da hiçbirşey olmamış gibi apartmanına doğru yürümeye başladı. Giderken de bana bakıp göz kırptı :) Ulan, nasıl hoşuma gitti. Bu demek oluyordu ki artık sıkıcı bakkal hayatıma yeni zevkli bir ışık doğuyordu.. Parası çıkışmayan bayanlara veresiye verilir…

3 yorum:

  1. iyimiydi bari olum öyle iştahlı anlatmısın kı benimde gece gece iştahımı kabarttın gel bıde ben senı gotten sikeyim

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba va

    YanıtlaSil
  3. Ne istediyini bilen olgun bayanlar hizmetinizdeyim 5442545546

    YanıtlaSil