3 Kasım 2009 Salı

Buyuyen goguslerim ve

Amcamin ogle bizde kaliyordu. Adi Murat. Muratla cocuklugumuzdan beri cok samimiyiz. Hep beraber yatar beraber uyurduk. Murata guvenim sonsuzdu. Yeni yeni buyuyen goguslerim ve guzel bir vucudum var. Kendime guveniyorum. Ve sex yapmak istiyordum. Ancak guvenilir biri ile yapmak bve kimsenin duymamasini istiyodum. Aslinda Murat bu is icin bicilmis kaftandi. Ancak o da akrabamdi. Birkac yerde boyle liskiler oldugunu duyunca bende cesaretlendim. Aslinda Muratta benden hoslaniyordu bunu hissetmistim (  . Bir gece yine bizde kaliyorlardi. Eve geldigimde Murat uyuyordu. Anneme nerde yatacagimi sordum. Muratin yanina gececegimi soyledi bana. Pijamalarimi giyip Muratin yanina uzandim. cok heyecanlanmistim. Yavas yavas Murata dayanmaya basladim. Birden bire \'\' Demek sende istiyorsun\'\' dedi. cok sasirdim. Elini pijamamdan iceriye soktu ve her yerimi oksamaya basladi. Sesimi bile cikarmamistim. Elini kilodumun icine dogru soktu ve kutumu oksamaya basladi. Yavas yavas inlemeye basladim. Amimi oksuyor diger eli ile goguslerimi sikiyor bir yandanda kulaklarimi yaliyor ensemi opuyordu. Pijamami indirdi. Kilodumu cikardi. Bacaklarimin arasina uzanarak kutumu yalamaya basladi. Ne yapacagimi bilemiyordum. oyle guzel yaliyordu ki inlemekten kendimi alamiyordum. Ama bir yandanda annemler duyacak diye korkuyordum. Sesimi cikarmamaya calisiyordum. Murat \'\'Kalk\'\' dedi. Kalkti beni onunde domaltarak yavas yavas got deligimi zorlamaya basladi. Bir yandanda eliyle amimi oksuyordu. Artik got deligim genislemisti . Murat git gel yapmaya baslamisti. Hala aciyla zevk arasi bir his vardi icimde. Sonra bacaklarimi omuzuna aldi! . Sikini amimin ustune suruyordu. Ama sokmuyordu. cunku bakireydim ve kanama olursa hersey anlasilabilirdi. Aslinda sokmasini istiyordum ama o yapmiyordu. Beni iyice zevkten delirttikten sonra kilodumu aldi. Pijamami giydirdi ve sabaha kadar heryerimi oksadi. bazen pijamamin ustunden gotume dayaniyordu. Elleriyle amimi oksuyor beni zevkten cildirtiyordu. Bu olay ben 16 yasindayke oldu. su an 21 yasindayim universitede okuyorum. Muratda oyle ve hala beni sikiyor.

2 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. Yaragimi agzina alip amcigina kokletecek sikismek isteyen atesli azmis doyumsuz bir bayan arasin ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil