6 Kasım 2009 Cuma

Esrayı siktim

okuLda ders cıkısı okuL dağıLırken ben ve bir kaç arkadas kaLmıstık  hep teker teker cıkıyordu  Ben Esrayı cagırdım oyaLadım  ders sınavLar hakkında bisiLer sordum herkez çıkınca okuLdan snra napıcaksın diye sordum o hic evdeyim dedi bende geL eve bir saat geç git dedim o neden diye sordu..cünkü cok güzeL bisiLer yapacaz birLikte evciLik mi aa ne diyon ..sen daha iyi bilirsin dedim.Sonra.. biraz öyle ters bakar gibi yüzüme baktı.. Esra.. cok güzel olmasada fizigi güzeldi biraz iri göğüsleriyle cekciydi en cok göğüsleri gözüme carpardı.. ben ders caLısaLım oturaLım sıraya dedim bi an gözüm göğüslerine takıldı Esra ne bakıp düsünüyon diye sordu ben ahhh ahh diye çektim dedi neoldu gögüslerin çok güzel dedim birden bana baktı öpüşmeye başladık o anda elimi götünede dogru götürdüm soyunduk sikişmeye başkaladık önce esraya benim aletimi verdim yalamaya başladı sonra amından siktim ilk defa sikilmiş ve bakireydi sonra götünden siktim götünden siktigimde çok bagırdı

2 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. Ne istediyini bilen olgun bayanlar hizmetinizdeyim 5442545546

    YanıtlaSil