3 Kasım 2009 Salı

ev sahibim karimi sikiyordu

istanbulda yaşayan 12 yıllık evli bir aileyiz.Son zamanlarda eşimin bana karşı soğuk davranışlarda bulunması beni tedirgin ediyordu ancak güvendiğim için beni aldatacağını düşünmüyordum.
bir gün işten erken ayrılıp eve gittim.kapıyı açıp girdim , içeride yabancı bir erkek ayakkabısı vardı.sessizce yatak odasına gittim,kapının aralığından baktığımda önce ev sahibimizi gördüm karımı domaltmış sikiyordu,karımın inlemeleri ve devam et gibi sözcükler kullanması şaşkınlığımı ikiye katladı,beniml (  e beraber olurken ses çıkarmazdı,inlemezdi bile şimdi ise adama neler söylüyordu,bir süre seyretim adam karımı yaklaşık 20 dakika sikti ben sessizce evden ayrıldım,ne yapacağıma karar vermek için çok düşündüm ve karımla konuşmaya karar verdim.Eve döndüğümde karım gayet normal bir şekilde karşıladı beni,hiçbirşey yaşamamış gibi, yemekten sonra konuyu açtım.
bugün eve erken döndüm dedim,o an kızardığını hissettim,yatak odasında gördüklerimi anlattım ona.Yutkundu konuşamadı bir an bir süre sonra anlatmaya başladı.
bundan üç ay önce kirayı vermeye gittiğinde evsahibinin karısının evde olmadığını, adamın evde yanlız olduğunu ve içeri davet ettiğini söyledi.
daha sonra sobet etmeye başladıklarını bu arada adamı sikinin kalktığını eşofmanının altından çok belli olduğunu gördüğünü söyledi.Adamın kendisine çok güzel olduğunu kadın olarak çok beğendiğini söylediğini ve etkilendiğini anlattı.
be bunları şaşkınlıkla diniyorken heyecanlandığımı hissettim.karıma devam etmesini söyledim.
karım adamın kendisiyle beraber olmak istediğini söyleyip karımı dudaklarından öpmüş,karım karşı koymadığını söyledi.Adam önce kendisi soyunmuş ve karıma önce sikini yalatmış,sonrada karımın amını yalamış o gün karımı akşama kadar sikmiş ve üç aydır devamlı buluşup sikmiş karımı.
Bu günlerde evsahibimizle ailecek buluşuyoruz artık.Gelirken karısınıda getiriyor.Gurup yapıyoruz o benim karımı sikerken ben onun karısını sikiyorum, bazende ikimiz aynı anda benim karımı sikiyoruz ve çok mutluyuz karılarımızda çok mutlu, şundan emin olun bir insanın karısının sikilişini seyretmesi çok zevkli.Tecrübe ile sabit.


4 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. Karisini paylasmak isteyen tek erkek arayan ciftler arasin ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  3. Selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) Diyarbakır ve çevresi hakannesin3421@hotmail.com 05359782021

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil