20 Kasım 2009 Cuma

Kalçalarımı oynatmaya başladım

Yaşadığım olay ben küçükken oldu. Babam fabrikada işçidir 4 kardeşiz tek kızda benim.. Okullar kapanmıştı. Babam ve annem ile birlikte teyzemlere gidiyorduk otobüsle. Adana�ya yol uzundu.. Otobüste sadece iki koltuk satın almıştı babam. Hep birlikte sıkışıp 3 kişi oturmaya çalışıyorduk. Ancak bir süre sonra rahatsız oldum ve babamın kucağına oturdum cam kenarına geçerek. Bir süre sonra babamın kucağına iyice yerleşmişitim. Annem yatmaya başlamıştı. Babamla ben uyanıktım. Aslında babam evde oldukça otoriter içine kapanık biridir. Bu olaya kadarda normal dışı hiç bir yaklaşımını görmemiştim..

Küçüktüm ama güzel ve yaşına göre seksi sayılabilecek bir kızdım. Göğüslerim henüz yeni yeni oluşmuştu.. Babam ellerini belime sarmış vaziyette tutuyordu beni. Bir süre sonra kalçalarımda yavaş yavaş bir sertlik hissettmeye başladım. Tuhaf bir duyguydu bu.. Babamın aletini hisediyordum ama hiç bir tepki vermiyordum. Babam da dalmış bir vaziyette camdan dışarıyı seyrediyordu..
Kalçalarımı oynatmaya başladım. Tam arama yereleşmesini ister gibi.. Sonra kendimi babama sürtmeye başladım. Bir yandan da korkuyordum. Pekala gayrihtiyari bir şekilde ereksiyona geçmiş olabilirdi babam.. Üstelik utanıyordum da. Ancak içimden delicesina bir heyacan geçiyordu. Bütün bunları düşünürken babamın aleti de iyice kalkmış bir vaziyette kıçımın arasına girmişti. Çok sert ve iriliğini hissedebiliyordum.. Otobüs yavaş yavaş yol alıyordu. Akşam olmuştu ve ışıklar kapalıydı. Çoğu yolcu uyuyordu.. Ben babamın uyduğunu hissederek kendimi sürtüyordum üzerine..
Birden babam eliyle bacaklarıma ellemeye başladı. Bacaklarımdan yukarıya doğru okşuyordu babam. Hiç bir şey yapmadım. Çıtım çıkmıyordu ve nefessiz kalmıştım. Derken daha yukarılara doğru gitti babamın eli. Eteğimin altından küloduma kadar ulaşmıştı eli. Bir yandan da boynuma küçük öpücükler konduruyordu. Bende istiyordum devam etmesini. Artık korkumu yenmiştim. Kendimi ona doğru bastırmaya başladım. Sonra bir ara kaldırdım kendimi. Kaldırmamla babam küçük eteğimi yukarıya çekti ve elini öntarafa bacak aramdan doğru uzatttı.
Eliyle amımı avuçlamaya başladı. Müthiş irkilmiştim.. Artık parmaklarıyla amımın içine girmeye çalışıyordu. Bir ara babam ceketini yana doğru kaldırdı. O da ürkerek etrafı kontrol etti. Annem de dahil olmak üzere herkes yatıyordu ve otobüs zifiri karanlıktı.. Yavaşça fermuarını indirdi. Bende biraz kendimi yana doğru kaldırıp bekliyordum. Derken ani bir hareketle beni kendine doğru çekti. Babamın o büyük aleti kalçalarımın arasındaydı. El yordamıyla kıç deliğime doğru götürrmeye çalıştı. Çok korkuyordum her an biri farkedebilirdi.
Her nekadar önlem almışsak bile.. Kendimi sıktım. Girmesine izin veremezdim.. Beni kendine doğru çekti. Babam kısık bir sesle “hadi canım bir şey olmayacak, korkma” dedi. Yavaş yavaş kendimi sıkmayı bıraktım. Artık organı girmeye başlıyordu içime.. Birden müthiş bir ağrı hissettim. Bağırmak istiyordum.. Korkuyordum ama nafile! Babamın üstünde hafçe kendimi oynatmaya başladım.
Acı yerini hazza bıraktı. Neredeyse hepsi içime girmişti.. inanılmaz şeyler yaşıyordum. Babamın aleti kıç deliğime girmişti ve bütün bunlar otobüs koltuğunda meydana geliyordu.. Babamın sıvılarını içimde hisssettim. Birden ön tarafta bir ışık yandığını gördük. Aceleyle çıkardı aletini babam götümden. O anda eli anneme değmişti. Annem irkildi, birden ikimizde kendimizi toparladık. Hiç bir şey olmamış gibi..

1 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil