1 Kasım 2009 Pazar

Köpegimle Oynamaya

Daha önce bir kez her nasıl olduysa bir erkeğin olmuştum.Hoşuma gitmedi desem aslında yalan söylemiş olurum.Ama aradan epey zaman geçince inanır mısınız yeniden becerilmek duygusu içime yerleşti. Hele tek başıma olduğum zamanlar çıldıracak gibi oluyordum.Yine böyle bir gün evde iki üç gün yalnız kalmak zorundaydım.Akşam evde köpeğimiz ve ben vardık.Onu dikkate almadan çıplak olarak dolaşıyorum ara sıra bana oyun yapıyordu üzerime abanınca sıcaklığı beni etkiledi. Tekli koltuğa oturdum bacaklarımı açtım iyice yanıma sokuldu,kalkıp mutfağa gittim kremalı pasta aldım tekrar koltuğa oturdum.Pastadan ona da verdim ikinci verişimde kremasını taşaklarımın altına sürdüm ve yaklaştığında başını oraya ittim ve yalamaya başladı hoşuma gidiyordu tekrar deliğime gelecek şekilde kremayı sürdüm inanılmaz bir şekilde yalıyordu biraz daha sürüp yere çömeldim hemen arkam geçti yalamasına devam etti ama bana bu yetmiyordu.Ayağımla yaragını okşamaya başladım yavaş yavaş siki dışarı çıkmaya başladı ucu iğne gibi sivri kırmızı bir alet okşamam arttıkça taşaklarıda yerinden çıktı. Okşamayı bırakınca gözlerime bakıyor devam etmemi ister gibiydi.Kafama koymuştum onun beni sikmesini sağlayacaktım. Arkamı iyice vazelinledim. Koltuğa oturup onunla oynamaya başladım ön ayaklarını omzuma attığında yarağı deliğime sürtüyordu ama bir türlü yerini bulamıyordu.Derken üzerime boşladı. Ertesi gün bu olayın etkisinden kurtulamadım ve dışarı çıktığında çiçeklerin dibini kokluyordu aklıma ilginç fikir geldi.İki blok ötemizde komşuların dişi bir köpeği vardı onlar plaja indiğinde o köpeğin yanına gittim ve okşadım ve elimle arkasını okşuyor ve elim ıslanınca şortumun içinden parmaklarını deliğimin etrafına sürdüm 5-6 kez amacım eve gidince bizimkinin ne yapacağını merak ediyordum.Sonra eve gittim onu yıkadım ve karnını doyurdum yanımdan hiç ayrılmıyordu.Salona geçip soyununca hemen yanıma gelip beni koklamaya başladı ikide bir burnunu popoma dayıyordu elimle karnını ve sikini okşayınca birden dışarı çıkıverdi, üzerime abanıp beni yere yatırmak istiyordu ve ben yere yattım yalamaya başladı ve emekleyerek koltuğa gittim arkamdan hiç ayrılmıyordu koltuğa dayandım artık deliğim onun emrindeydi öyle yalıyordu ki anlatamam ve sırtıma çıkardı ön ayaklarını yaladığı yere yarağını sürtüyordu ucu sivri olunca deliğime takılıyordu takılınca hafif kendimi geriye itiyordum,ucu takılınca ileri geri hareket ediyordu sanki her hareket ettiğinde yavaş yavaş daha fazla giriyordu içeriye kalkar gibi yapınca beni bırakmak istemiyordu makine gibi çalışıyordu artık deliğim açılmış ve zevk almaya başlamıştım benim yarağımda kemik gibi olmuş sallanıyordu hayvan yorulmak bilmiyordu sürekli gedip geliyordu sikim sallanmaktan boşalmaya başladı ama o hala boşlamamıştı dizlerim uyuşmuştu bazen taşaklarını hissediyordum onları da sokmak istiyordu ama buna izin vermedim içimde bir şeyler hissetmeye başladım ve dışarı doğru akıyordu içime boşalmıştı ve geri çekildi iki yağının üzerine oturdu kırmız yarağı beyaza dönmüştü yavaş yavaş kılıfının içine soktu öyle bana bakıyordu.o kadar zevk aldım ki anlatamam.daha sonra bir kaç kez daha birlikte olduk.Pasif arkadaşların denemesini tavsiye ederim.Bana yazarsanız size yardımcı olur diğer sexlerimide paylaşırım

3 yorum:

  1. slm ben murat ist b.evlerden 40 yasında bakımlı bir beyim 1.70 boyunda 70 kg bugday tenli yim burda arayısım bakımlı saglam sexse düşkün bi çiftle arkadaslık ve beraberlik amaçlı takılmak isterim veya sexsde doyumsuz bayanlarında aramalarını veya msj bırakmalarını beklerim 05312125744 veya sexstutkunu_44@hotmail.com msn adresimide ekleye bilirsiniz burda takılan tüm arkadaslara slm ve saygılar ciddi olan arkadasların msj larını beklerim NOT tek erkekler aramasın veya gaylar işim olmaz onlarla

    YanıtlaSil
  2. bayanlar arayın 0537 272 6290

    YanıtlaSil