1 Kasım 2009 Pazar

Liseli Seldayı siktim

Selam ben emre  Bundan 2 sene önce lise 2deyken sikmek istedigim bir kız vardı kız gerçekten çok süperdi gören erkekler bayılırdı .Bacaklarını bacak üstüne atınca herkez hayranlıkla onu izlerdi.Bir gün okula gelince beden dersineydik ikimiz nöbetciydik.
Kızın ismide selda idi Selda oyun oynuyalımmı bende tamam olur dedim.Dogruluk ve Cesaretlik oynadık İlk soruyu o sordu dogruluk dedim en çok kimi sikmek istiyorsun dedi birden şok oldum utanmaya başladım seni dedim selda birden dudaklarıma asıldı ve öpmeye başladı çok fena öpüşüyorduk yavaşca elimi götüne dogru deydirdim ve okşamay başladım bi süre öpüşünce okul bittikde sonra bizim eve gittik sonra bizim evde yaklaşık 1 saaat sikiştik o günden sonra selda hep bize geliyor.Gerçi şuan ankaraya taşındılar bizim buraya gelince yine sikişmeye başlıyoruz.

2 yorum: