1 Kasım 2009 Pazar

Sekreterim Yasemin

Sekreterim Yasemin
Merhabalar ben emrah.22 yaşında ve babanın mirası olan
holdinğin başkanlığını yapıyorum.Babamın vefatından sonragenel sekreter
sayın mustafa amcayı emekli edip onun yerine kızı yasemini işe
aldım.Babasının yerine artık o genç bayan çalışacaktı yanımda kelimenin tam
anlamıyla muhteşem bir kızdı.
İşe başladıktan kısa bir süre birbirimize iyice alıştık ve
ısındık.Bir gün ofisimdek, özel odamı temizlemesi gerektiğini söyledi ve beni
dışarıya çıkmama ikna etti.Bende onu kıramayıp çıktım.sıcak bir çay
içtikten sonra içeriye doğru yöneldim ve gözlerime inanamadım aman allahım
bir kız ancak bu kadar sexsi vücuda sahip olabilirdi.içeriye sessizce
girip yasemini baştan aşağıya doğru süzdüm.yaptığım doğru birşey değildi
ama artık dayanamadım kapıya yaklaşıp kapıyı kapatıverdim.o hala
merdivenin üzerinde dosyaları yerleştiriyordu.Masama geçip sikimi ovmaya
başladım ve gözlerimi kapayıp o muhteşem kalçalarını hayal etmtye
başladığımda aklım başımdan gitmişti ki yasemin durumun farkına varmış çıkmak
için izin istedi ama biraz daha kalmsı gerektiğini söyleyince telaşlı
telaşilı gözlerime bakıyordu.daha dayanamayıp onu masama yaklaşmasını
söyledim Yanıma geldiğinde artık tam kendimi kaybederek ona masanın
gözlerini düzlemesini söyledim.eğilirken eteğinin dışından bacaklarını
süzüyordum.İkinci göze geçmişti ki sikimi şöyle kalçalarına doğru sürttüm
mükemmeldi kalçaları bir o kadarda sıcacıktı bunu incecik belinden kavrayıp
yüz üstü masaya yatırdım bacaklarını okşarken bir yandan da onun
bağırtılarını dinliyordum.Vahşice eteğinin altındaki külotunu indirip kalkmış
sikimi götünün içine soktum ve o ikiz kuleleri arasında deprem oluyordu
sanki tüm hızımla o na bastırıyor ve zevk alıyordum artık o da pes
etmiş ve gözyaşları arasın da bana kendini teslim etmek zorunda
kaldı.amının o sıcaklığı bugün olmuş hala unutmuş değilim ya o sütün gibi
bacakları,dolgun kalçaları,kılsız amcığı ve benbeyaz memeleri,ondan bütün
istediklerimi elde etmiştim o gün sonra evlendi ve şu an 1 çocuk annesi ne
zaman o nu görsem o an aklıma geliyor ve büyük haz duyuyorum.Şu anda
yanımda çıtır bir kız çalışıyor daha 19 yaşında onuda becerebilmek için
artık gün sayıyorum bir fırsatını bulsam onunlada ateşli bir sex
yapacağıma inanıyorum

1 yorum: