1 Kasım 2009 Pazar

Yengemi siktim

Ben turkiye izine gitmistim kis gunuyduhava okadar soguktu ki abimlerde kaliyordum yengemle aramiz cok iyidi cunku abim yurdisinda kaliyordu bir kac gun gecmisti ki yengemle aramiz okadar iyi oluyordu ve birbirimiz cok isinmistik her aksam sabaha kadar sohbet ediyorduk ve yengem okadar guzeldi ki anlatamam cok harika bir bayandi birgun ben disarida kafayi cektim eve geldim yengem kapiyi acti nerdesin bu saatece cok korktuk dedi
bende dedim arkadaslara takildik neyse osirada sana biseyler hasirlayimi dedi hayir dedim yatacam uykum var dedim yengem ve cocuklar salonda yatiyorlardi cunku hava cok soguktu bizim yanimizda yat dedi yengem korkuyoruz demisti tamam dedim ve odaya girdim bu sirda cocuklar uyuyordu.yengem bana yatah hazirladi ve uzan istersen dedi evet yatsam iyi olur dedim uzandim ve ozirada yengem yanimda soyundu ve geceligini giymeye basladi bide ne goreyim mukemel bir vucudu var goguzleri dimdik osirada ben yatiyorum dedi tamam yat dedim bende soyundum yengem beni izliyordu ve bana bakiyordu hisediyordum yataga uzandim dalmisim ve osirada yanima uzandi yengem usudum dedim beni isitirmisin cok usuyorum dedi ben nasil isitayim dedim ve yorganin icine daldi yengem ve bana dedi sarilirmisin bana dedi ben nasil sarilayim dedim olurmu dedi ve olur dedim aslinda cok istiyordum vucudum cok ateslendi . birden ve sikim kalkti acayip oldu patlayacak sanki osirada yengem sikimi oksamaya basladi seninle sevismek istiyorum dedi sana neler yapaca bir bilsen dedi yengem sikimi oksuyo dudaklarim getirdi dudaklarin ve opmeye basldi beni silini agzima sogtu cilginlar gibi opusuyoruz goslerini elime veri super memeleri vardi cok serti em memelerim dedi memelerini emeye basldim cildiriyordu yengem sonra gobeyime inmeye baladi diliyle sikimi aldi eline oksuyordu vemen agzina oldi yalamaya basladi cacayip yaliyordu sende beni yala diyordu 69 yaptik bende yengemin bicamalarini cikardim ve bu nebicim am acayip hic kil yok ve hmem mamina yumuldum yalamaya basladim aminin suyu akiyordu agzima hisediyordum 20dakika yaldim cildiryordum yengemde bana dedi gel ozaya gidelim burda cocuklar duyar sana neler yapacam dedi tamam dedim ve yengemin yatak odasina girdik hemen yataga daldik ve yine yalamaya basladik atesli bisekilde yencem bagiriyordu ve birden kalkti uzerime oturacakti sikini yerim senin diyordu cayip sikin vardiyordu ve yavas yavas uzerime oturmaya . basladi ve sak amima yaniyor dedi bende amina sikimi suturuyorum yengem kuduruyo ve birden sikimi yengemin amina sidedli bisekilde kokledim ve yengem bagirdi sik beni bagir diye inliyoru felake sevisiyorduk yengem bu gece kuduralim sikiselim bagiralim diyorsu tamam herseyi yapalimdiyordum yengem sikimin uzerinde kivraniyordu. yengemin dili agzimdaydi dilerimizi yaliyorduk yengemin ami okadar sulanmiti aminn suyu akiyordu hisediyordum ve birden yengem dedi super erkeksin senin agzina bosaltacam dedi bana inliyordu ve birde o islak suyu akan amin agzima getirdi yala amimi diye bagriyordu yaliyordum amini yiyecektim ve birde yengem bagirarak agzima foss diye bagirdi yala sik beni diye inliyordu yengem doymamisti sikime bende doymamistim amania o rada bende sevkten ucuyorum ve bosalacaktim yengemdedi agzima aki yutayim onu diye inliyordu ve yengemin agzina verdim yaliyoru gitlagina kadar aliyordu sikimi ve agzina osaltim oyle yaliyorduki ve hepsini yutu menim cildiriyordum kuduruyordum. ikimizde bosalmistik bana dedi banyo yapalim birlikte dedi tama yapalim dedim bana dedi hergun sikisiri artik diyor sana neler verecegim neler diyor banyaya gidik yikaniyoruz,sevismeye basladik opusuoruz atesli sekilde gotumu yala gotumu siermisin burasinida sen patlat dedi cidiryordum ve hemen gotunu agzima ayadi okadar guzel gotu vardi ki super deligi vardi kucucuk yala gotumu patlat arayi kudurt beni cildir erkeyim diyordu sok sikini gotum diyordu patlat abagirt inle benim va aldi sikimi gotune keydirmaya basladi sok hadi dayanamiyorum artik diye inliyoru sabaha kadar sik beni goten diyordu gotume akit bosalt diye bagiriyordu ve birden sizli bisekilde gotune sapladim yengemin bagiriyor inliyordu sik daha hizli senin agzina akidirim diye soylenim deliriyordu tam 15 dakika domaltdarak . siktim aki icin sik gotum cunku cildirmisti yengemben pompalarken bagirirken kendinden gecti saclarini savurmaya basladi zevkten kudurmustu bende kuduruyordum akit boslat gotum sikini yerim erkegim diye inliyoru ve gotune akitim bosaltim amin yerim diyorum bende sikerim seni gotunu diyerek bosaltim yengemin gotune. cildirmistim bende ve bide bana dondu ve su sikini yiyegegim diyor inliyordu ve sikimi yaliyordu emiyordu sikimi sikim oyle olmustu ki agzina zor aliyordu gitlagina ca oturuyordu ben cildiriyorum ve bagirmaya basladim ve agizina yine bosalrim delirmisti yengem ve hepsini yutu yine kendinden gecmisti

3 yorum:

  1. Azgın ve Doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart türbanlı kapalı evli doyumsuz bayanların emrındeyım(am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

    YanıtlaSil
  2. slm ben murat ist b.evlerden 40 yasında bakımlı bir beyim 1.70 boyunda 70 kg bugday tenli yim burda arayısım bakımlı saglam sexse düşkün bi çiftle arkadaslık ve beraberlik amaçlı takılmak isterim veya sexsde doyumsuz bayanlarında aramalarını veya msj bırakmalarını beklerim 05312125744 veya sexstutkunu_44@hotmail.com msn adresimide ekleye bilirsiniz burda takılan tüm arkadaslara slm ve saygılar ciddi olan arkadasların msj larını beklerim NOT tek erkekler aramasın veya gaylar işim olmaz onlarla

    YanıtlaSil
  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil