19 Aralık 2009 Cumartesi

Hülyayı siktim

Evet yan komşum hülya bize gelmişti bir gün kendisi çok sexsidir dolgundur.Saten en çokda beni sexsi konuşması ve güzel giymesi hoşuma gidiyordu.Canı yarrak istiyordu bundan emindim.Bir gün bize geldi kendisi lise 2 gidiyor ödev çalışmaya geldi.Herneyse ödev çalışırken bişeyler anlatırken gögüsleri gözüküyordu gözlerim oraya bakakalmıştı.Hiç farkında degil gögüsleri çok süperdi.O gögüsleri ellemek istiyordum adeta kudurmuştum bilgisayarın başına dogru ilerledim ve pcye oturdum oturulcak sandalye yoktu ve kucagıma oturdu benim sikim dimdik olmuştu.Ellerimle yavaş yavaş götünü okşuyordum yapma diyordu.Kendiside dayanamadı artık altındaki etegi çıkartı tayt kalmışdı onuda çıkardı südyenini felan bende soyundum önce yarramı yalamaya başladı çok süper yalıyordu ardından amından siktim daha önce sikilmişti.Amındaki delik çok açıktı sonra  bi süre sikimi gögüsleri arasına aldı baya bi siktikden sonra ikimiz beraber banyo yaptık sonra eve gitti.Her hafta ödev bahenesinden bizim eve geliyor 15 yaşında esra diye bi kardeşi var oda dahada sexsi şuanki hedefim onu sikmek.

3 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

    YanıtlaSil
  2. Ne istediyini bilen olgun bayanlar hizmetinizdeyim 5442545546

    YanıtlaSil
  3. mrb ben ist erol olgun esmer erkegim olgun atesli bayanlar arayin 05464561641

    YanıtlaSil