19 Şubat 2010 Cuma

Evli Çiftle Muhteşem Bir Gece

mrb ark hemen hikayeme geçmek istiyorum özel bi gazeteye numaramı vermiştim ilan olarak ali adında bi erkek aradı eşiyle yatmamı istedi biz uzun zman konuştuk aliyle güven açısından sora benim bekar evime gelmeye karar verdiler biz içkilerimizi içerken dans müziği koydum aliyle planlarımız böleydi ilk önce karasını dansa kaldırdı o öpüşmeyle birlikte karısını zevke getirdi ben dans etmek için alinin kollarından karsını aldım dans ederken öpüşmeye başladık iiçkinin tesiriyle(adı zehra) ii ce zevke gelmişti mni eteğinin altından ellemeye başladım oda benim yarağa eline aldı okşamaya başladı beni yavaşça soyup çırılçıplak bıraktı bende onu tabi bu ara ikimizde yere yatıp 69 pozisyonu almıştık bile alide bizi seyrederek 31 çekiyordu ben zor boşalan biriyimdir zehra beni iice zevke getirip üzeerime çıktı zıplayarak ohhh ohhhh çok güzel batu ii ki gelmişim bu yarağa mahrum kalmışm die die inliodu ben de üzerimde zıplatarak  sikiyorudum ali erken boşalırmış zevk vermiyomuş sora ben onu sırt üstü yatırp amının içine yavaş yavaş sokuyordum acelmiz yoktu sabaha kadar vakit vardı altımda inliyo yalvarıyo batu köküne kadar sok kocam beni böle sikemiyo die inliodu artık kocam sen sin benim diyip duruyodu o gece kocasına hiç iktirmedi artık kocam batu sana vermicenm dierk tersliyodu bende artık ii ce zevke gelmiş götüne götüne slap slap die vuruyorum oda inliodu hadi içime boşal dierek ben bütün döllerimi içine boşalttım o gece tam 7 sefer siktim boşaldım içine sonuncusu tam 1,5 saat siktim boşalmadım yinede artık güç kalamdı içinde uyumuş kalmışız sabah kalktığımda benim yarak gene hareketlendi sabah sexi çok sevrim o uyurken hemen aminı ağzıma aldım dilimle kritorisini yalayarak uyandırdım çok hoşuna gitti sabah birkerede daha siktim deliler gibi inlettim zehrayı amını yalayarak inleye inleye ohhh ohhh die die kaç kez boşalttım onu bilmiyorum. bu arada eklemek isteyen bayanlar,dullar,evli çiftlere üçüncü olurum evim müsait

2 yorum:

  1. Ne istediyini bilen olgun bayanlar hizmetinizdeyim 5442545546

    YanıtlaSil
  2. mrb ben ist erol olgun esmer bakimli erkegim gizlilik prensbm olgun atesli bayanlar arayin 05464561641

    YanıtlaSil