28 Şubat 2010 Pazar

Teyze kızı

Selam benim adım Serdar. İstanbulda yaşıyorum 21 yaşındayım 1.75 boyunda 78-79 kilo civarındayım ela gözlü kumral tenliyim.

Size anlatacağım hikaye gerçek yaşanmış bir hikayedir.Teyzemler İstanbul dışında oturuyolar.Bundan 3-4 sene önce tatil için geldiler.Teyzemin eşi olan eniştem kaplıcalara meraklı bi insandır.İstanbul geldikten 10 gün sonra falan illa tutturdu bursaya kaplıcalara gidelim diye.Babam çalıştığı için annemde babamı yanlız bırakmamak için gelmedi.Eniştem madem siz gelmiceksiniz serdar götürüyim bari dedi ve ben onlarla gittim.Asıl olayın ana karakteri olan kişi yani kuzenimin adı Gülşah(gizlilik gereği gerçek isimi veremiyoruz :) ) 1.70 e yakındı boyu 50-55 kilo civarında beyaz görenlerin kesinlikle bi daha dönüp baktığı bi kızdı. .O zamanlar gülşahta 24-25 yaşlarında yani benden 3-4 yaş büyyük birisi.2-3 senede bir İstanbula gelirlerdi.Akdeniz tarafında oturdukları için yanımıza her geldiklerinde gülşah rahat,kısa şeyler giyerdi.

Kaplıcaya gittiğimizde ilk işi olarak gülşah duşa girdi.İlkkez o zaman onu o halde görmüştüm.Oda da kimse yok zannederekten tangalı bi şekilde çıktı duştan üstünde de hiç bişey yok göğüsleri ortadaydı.Beni görünce bi çığlık atarak ?Serdar sen burdamıydın ben seni dışarda zannediyodum? dedi ve içeri kaçtı.Göğüsleri çok büyük değildi fakat kalçalarına bitiyodum.Ben dışarı çıktım sonradan.Akşam yemeği için eniştem bizi dışarda biyere götürdü.Gülşah üstüne geniş V şeklinde yakası olan bi bady giymiş altında kot mini etek vardı ayaklarında da parmak arası terlikler.Yemekte göz göze geliyoduk sürekli.Sabahki olan olay yüzünden ben gözlerimi kaçırıyodum.Arada sırada göğüslerine bakıyorudum ve bi anda içimden sıkmak ellemek okşamak geliyodu onları.

2 gün sonra eniştem bana ben teyzeni akşam yemeğine çıkartıcam birazda gezicez geç döneriz siz gülşahla başınızın çaresine bakın diyerek cebime para sıkıştırdı.Bizde gülşahla yemeğe çıktık yemekte çok fazla konuşmuyoduk.Gülşah bana ?sen geçen gün ne gördün? dedi.Hiç bişey görmedim dedim bende.İyi peki dedi ve yemekten kalkıp tekrar odaya gittik.Gülşah ? ben duşa giriyorum? dedi.Bende tamam dedim. Sonra döndü bana tekrar dediki ?Bu seferde çıkınca karşımda senimi görücem gene?dedi ve gülüştük.O duşa geçti bende su sesini duyunca direk anahtar deliğinden gözetlemek istedim.Çok heycanlıydım kalbim yerinden çıkıcaktı sanki o merak ettiğim kalçaları görmek için sabırsızlanıyordum.Ama bi baktım anahtar deliğine Çamaşırını asmış ve hiç bişey görünmüyodu.Ben kapının önünde dizlerimi çökmüş kendi kendime ?ulan şansa bak? derken bi anda kapı açıldı.Gülşah karşımda ıslak ve çıplak olarak duruyodu.Suratım baktı ?bak nasılda tahmin ettim yapıcaklarını?dedi.Ama ben bi türlü gözlerimi traşolduktan sonra yeni yeni kıllanmaya başlayan amından göğüslerinden alamıyodum.?Utanmıyomusun kuzenini dikizlemeye ?dedi ben cevap veremiyodum kaldım öylece kapının önünde.Kolumdan tuttu ayağa kaldırdı beni bi anda eliyle kaprinin üstünden sikimi sıkı verdi.Sonra ?noldu acıdı galiba gözlerin açıldı birden? dedi.Artık dayanamıyodum ve dudaklarına yapıştım elleriyle beni itmeye çalışıyodu bende bi anlık bıraktım ?naptığını zannediyosun sen? dedi.Ama artık gemileri yakmıştım dayanamıyodum tekrardan yapıştım dudaklarına bi elimle kalçalarını okşuyordum diğer elimle kafasını kaçırmaması için kendime bastırıyordum o hala bırakmam için onu ittiriyordu beni.Kalçasındaki elimi öntarafına doğru götürdüm ve biraz yoklamaya çalıştım ama kendini geri kaçırmaya çalıştı oda.Bi anda gözümü yatağa kestirdim.Gülşahı yatağa doğru attım.Sonra bana dönüp?çok sertsin bu böyle olmucak?dedi.Bi anda dondum kaldım.Az önce kendini kaçıran kız bi anda değişmişti.?Nasıl yani? dedi.İzle ve gör dedi bana.Yanıma yaklaştı önce tişörtümü çıkardı yavaş yavaş yalamaya başladı beni.Ben ona dokumnaya çalıştığımda ?bekle sabret.Bu kadar zaman bekledin bi 10 dk daha durursun dimi? dedi ve gülümsedi.Sonra kapriyi indirdi boxerım kalmıştı bi tek altımda.Onun üstünden sikimi okşamaya başladı.Yavaş yavaş elini daldırdı boxerdan içeri.Zaten taş gibi olan sikim o elledikçe sanki yırtılacak gibi oluyodu.Kafasını kaldırıp dudaklarıma çok güzel bi öpücük kondurdu ve?böyle daha zevkli oluyo dimi?dedi.Sonra eğildi ve ağzına aldı benimkini.Öyle tatlı öyle güzel yalıyoduki sanki 7/24 öyle yalasa asla dur demicekmişim gibi geldi bi anda.Sonra kafasını kaldırdı ve ?Tamam işte şimdi sıra sende? dedi ve sırt üstü yatağa uzandı ?Birazda sen yala beni? dedi.Ben aşağıya eğdim kafamı amından başlıcakken?Şşş yukardan dudaklarımdan başla?dedi.Dudaklarından öpmeye başladım sonra göğüslerine indim karnının ordan tam kasıklarının oraya geldiğimde gülşahın tüyleri diken diken oldu ve işte en heycanlı an dedi.Kasıklarının ordan amını yalamaya başladım 5 dk boyunca yaladım onu.5 dk sonunda ?Hadi hak ettin beni gir içime? dedi.Bende yavaş yavaş içine girdim.Bacaklarını omzuma kaldırdım ve git gel yapıyodum.?Az önceki sert erkeğe noldu hadi daha hızlı ol? dedi.Bunu duyunca ben biraz daha sert ve hızlı olmaya başladım.Ben hızlandıkça o da ?Oohh eveet daha hızlı hadi aşkım daha hızlı?diye konuşmaya başladı.Sonra yüz üstü çevirdim domaltım.Tekrardan yalamaya başladım Bikaç dil darbesinden sonra iyice kıvama geldi gülşah.Tekrar sokmaya başladım.Bi elimle göğüslerini okşuyor diğer elimlede kalçasına şaplak atıyordum.?Hadi aşkım daha hızlı geliyorum hadi?diye bağırmaya başladı.O sırada eğildim dudaklarına yapıştım ve sonra kulağına ?Benim hayalimde şu anda önümde duram taş gibi kalçalar var? dedim o da bana ?O hayali kuran çok erkek var ama daha ulaşan olmadı? dedi bende ? O zaman bu bi ilk olucak senin içinde? dedim o da bana bakarak gülümsedi ve ?5 dk daha dayan nolur aşkım ikimizde boşalınca söz o kalçalar herşeyiyle senin? dedi. Bi 5 dk kadar daha git gel yaptım ve gülşahın ? Ooohhh işte bunu uzun zamandır yapmıyodum süpersin? sesleriyle boşaldık.

Duşa girerken ?Artık kapıdan göztlemene gerek yok gel yanımda beraber duş alalım? dedi ve gülüştük.Duşta bi yandan sevişiyoduk bi yandan da birbirimizin vücudunu yıkıyorduk.O sırada benim alet tekrardan kendine geldi.Gülşah bunu görünce ?Sen nasıl bişeysin böyle yaa daha 10 dk olmadı tekrar bu kıvama nasıl geldi bu? dedi ve gülümsedi.Bende ?Az önce verdiğin söz aklına geldi ufaklığın herhalde o yüzden bi anda canlandı? dedim.Yandaki jakuzili küveti gösteredim oda kafasını salladı ve oraya geçtik.?Yavaş başla benim için bi ilk? dedi bende kafamı salladım tamam dedim.İçeriden krem aldım sabun yakabilir diye.Götünün deliğine bolca sürdüm.Yavaş yavaş bastırıyodum ?Biraz acıcak galiba? dedi bana bakıp.Biraz zorladım o da ufak ufak çığlıklar atıyodu.Bi süre sonra girdim içine.Bana dönerek ?Bu ilkide yaşattın bana artık senden vazgeçmem? dedi.O şekilde bi süre git gel yaptıktan sonra boşaldım ve duşa kaldığımız yerden devam ettik.Ben duştan çıktıktan 5 dk sonra teyzemle eniştem içeri girdiler.Eniştem ?Nasıl geçti akşamınız? dedi gülşahta bana dönerek süper dedi :).

O günden sonra gülşah yazları artık tek başına geliyo İstanbula.Fırsat bulduğumuz anda O muhteşem sevişmemizi gene yapıyoruz.

2 yorum:

  1. Slm ben doktor cem mersindeyim sikismek isteyen bayanlar ciftler arayn 05360697065

    YanıtlaSil
  2. mrb ben ist erol olgun esmer erkegim gizlilik prensbm olgun atesli bayanlar arayin 05464561641

    YanıtlaSil