1 Kasım 2009 Pazar

Annemi Arkadaşlarım Siktiler

Annem 44 yaşında iri göğüslü,büyük kalçalı tam bir afettir.özelikle evin içinde rahat giysiler giyer iri göğüslerini dışarı taşıracak kıyafetlerle beni baştan çıkartırdı. Bende evde yalnızken annemin kilotlarını giyer onu düşünerek mastürbasyon yaparım.geçen hafta bir gün eve geç geleceğimi bildirmek için eve telefon açmıştım.annem tamam diyerek telefonu kapadı.o gece okuldan arkadaşlarla dışarda eğlenecektik ancak işler planladığım gibi gitmedi ve eve erken dönmek zorunda kaldım.tabi eve döndüğümde gördüğüm manzara çok ilginçti.

Ben dışardayken mahalle arkadaşlarım beni sormak için bize gelmişler,annemde benim geç geleceğimi söylemiş isterlerse içerde bekleyebileceklerini söylemiş.tabi onlarda bu fırsatı kaçırmamışlar nede olsa annemle başbaşa kalıp onu bir güzel sikebilme fırsatını yakalamışlar.eve geldiğimde anahtarımla kapıyı açtım.annemin odasından inilti sesleri geliyordu.annemin tecavüze uğradığını düşünerek hemen odaya girdim ama gördüğüm şey tecavüz değildi.yani alan razı veren razıydı.üç mahalle arkadaşım annemi aralarına almış tost yapmışlar,hayvanlar gibi sikiyorlardı.
Arkadaşım recep 18lik yarağını annemin amına dayamış gidip gelirken,Ömer ise annemin ağzına dayamış yarağını annemse iştahla taşaklarına kadar yarağı yemeke meşguldü.Diğer arkadaşım ahmetse annemin ayaklarını yalıyor ohhh canım orospum beni delirtiyorsun diyordu.Annemse erkeklerim benim daha hızlı sikin bitirin beni diyordu.
Bense annemin arkadaşlarım tarafından düzülüşünü izliyor zevkten kuduruyordum.o an yarağım kaskatı kesilmişti.annemi ben sikememiştim ama arkadaşlarım bunu fazlasıyla iyi yapıyorlardı. Annem azgın bir fahişe gibi sevişiyordu.İlk olarak devrim yarağını annemin amından çıkarıp ağzına boşaldı.Daha sonrada sırayla ömer ve ahmet annemin yüzüne boşaldılar annemin yüzü meni içindeydi.Bense olduğum yerde boşaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder