1 Kasım 2009 Pazar

Kaynımın kızını siktim

Selam, ben başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum eşim çalışan biri abisinin kızı ankaraya gelmışti 15 tatilde bir ay ankarada kalmıştı neyise uzatmıyalım birgün kız banyo yaparken gözüm banyonun kapısına takıldı kapının anahtar delınden seyretmeye başladım ama cok korkuyordum benı görüpde halasına diyecek diye ama ben devam ettim kızın cok güzel bir vucutu varkı bir içim su gıbı seyredırken kız anladı sankı benım onu izledımım bır ara göz göze geldık oda kapının delını gözlüyordu bır kık sefer baktı anladı sankı bır ara gülümsedı tabı bende ondan cesaret alarak biraz daha yanaştı ama kalbım küt küt atıyor netıse bu banyo yaparken aşk şarkıları söylemeye başladı sankı benı yanına carıyormuş gıbı oan ben cesaretımı toplayıp ıcerı gırdım enışte napıyon desede gülümseyerek ama cırıl cıplak cok güzel vucutu ardı 19 yaşında ama süper bir şaydı yanına yanaştım bana zorladı ama sarıldım bırkere olmaz dıdısede oda ıstıyordu saten öncelerı hareketlerı evın ıcınde sürünüuordu neyıse bunu kucakladım öpmeye başladım ama karşı koymuyordu bende soyundum napıyon enışte yapma olmaz halama derım ama bır yandanda öpüşüyorduk soyundum ama benım yarah 29 santim saten onu görünce kendınden gectı elinden tutum benımkını elıne verdım o olmaz yapma almam desede bir yandanda ıstıyordu elıne aldı ama gözlerını kapadı utandı heralda cok kalın napıcan bunu dedı bende senın arkana sokacğım dedım olmaz nasıl alıyım bunu dedı alırsın kızım dedım sabun var kırem var dedım arkasını döndürdüm ellerini banyoda bataryaya tutturdum götunu ıyıce bana doru cıkardı götü cok kucuktu o kadar şahane pozusyandukı daha fazla dayanamadım benım 29 lu arkasına dayadım enışte yapma yalvarıyom dedı ama ben daha dururmuyum götümnün küçücük o güsgücücük delıne sabunu sürdüm parmaklarımla iyice alıştırdım daha sonra benım yara dayadım kız yalvarıyordu ne olur acıtma yavaş yavaş zorlamaya başladım kız önümde duramıyordu sağ sola kacıyordu derken bırden ıcıne kafası gıddı kız bıraz sızılandı ama benım yarak cok kalındı zorlanıyordu sonunda yarısı gırdı derken gıdıp gelmeye başladım sonra oda alıştı oda gıdıp gelmeye başladı ben bıraz daha soktum kız yeter artık daha alamıyorum dıye inliyordu tabı ben o konuştukca bıraz daha yıltıyordum kız alamaya başladı cünkü benımkı sexs yaptıkca kalınlaşıyordu kız tıtremeye başladı enışte ben boşalıyam dıye bağırmaya başladı onun paşinden bende boşaldım götünün delı sankı bır boru gıbı acılmıştı icin fışkırdı bana döndü yaramı elıne aldı cekıp sunduruyordu dölömü sayıyordu sankı bırazcık cıkmıştı ban baktı yüzüme kocaman bır şamar patlattı hepisini icimemi akıttın dıyebenımkını azınz aldı ucundakı kalanları yalamaya başladı sadece ucunu ala bılıyordu cünku boşaldım halde hala cok kalındı enışte ben bunu bırde amımda ıstıyorum dedı tabı guzelım nezaman dersen dedım banyodan cıktık onuda bırdahakı 15tatılde dedım benım yaran resımlerını cektı gıdersem bununla bastır masyon cekerım dedı onun o küçücçk kara delıni hic unutmayacğım onun götunu hep sikceğım.

3 yorum:

  1. Azgın ve Doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart türbanlı kapalı evli doyumsuz bayanların emrındeyım(am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  3. Selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) Diyarbakır ve çevresi hakannesin3421@hotmail.com 05359782021

    YanıtlaSil