1 Kasım 2009 Pazar

Baldızım Gül’e Acımadım

Baldızım gül 18 yaşında fıstık gibi yavru herkesin hayal ettiği gibi karımı sikerken hep onu hayal edip sikiyordum.hergün sitenize girip ensest hikayeleri okudukça baldızımı sikmeyi çok istiyordum.karım 3 ay önce doğum yaptı bu nedenle ailesi yanında kalması için baldızım gülü bize gönderdi biz ayrıca akrabada sayılıyoruz ya bana sonsuz güvenleri vardı.bense karımı hamileliginin 9 ayında bile sikiyordum.ogün gülü kandırabilmek için her yolu deniyordum her kalkıp oturmasında baştan aşağı onu süzüyor nasıl sikeceğimi hayal ediyordum akşama kadar sikim kazık halde evin içinde dolaşıp duruyordum gül mutfağa çay koymaya gidince bende şaka yollu götüne ufak bir tokat atıp nasılsın baldız dedim.

ne yapıyorsun diye tersledi beni bense ne olduki sana sadece şaka yaptım dedim.bana sulu şaka yapma bir daha deyince işimin zor olduğunu anladım.özür dileyip oradan ayrıldım ama şimdi canım daha çok istiyordu gülü.akşam karım acıdan yatamadığını söyleyince aklıma müthiş bir fikir gelmişti.tamam deyip evden ayrıldım köyde yeşil reçete ile uyku ilacı alan arkadaşım ramizi arayıp durumu anlattım.oda ilaç tedavisi olmazki deyince karımın sadece yatması için olduğunu söyledim.epey uğraştan sonra razı edip iki tane alabildim.şimdi planın ikinci kısmı için hazırlık yapmak için eve döndüm,karım ilacı almamak için diretti bense sabaha kadar bişey hisstmeyeceğini ve zararlı olmadığını anlatana kadar ar damarım çatladı,ilacı içti yaklaşık 1 saat sonra horlayarak yatmaya başladı.

artık geriye sadece ben ve baldız kalmıştık gül dedim bi çay koyda içelim dedim olur dedi,biraz sonra onu nasıl sikeceğimi bilse gidermiydi hiç.gül tam çayları doldurunca bir bardakta su alabilirmiyim dedim bana bakıp tamam dedi.kalkınca hemen ilacı çayına attım,köy yerinde öyle fazla odamız yoktur ben ve karım yer yatağında baldızım ise yanımızda ayrı yer yatağında yatıyordu yaklaşık 45 dk sonra gül enişte bende yatacam deyince tabii güzel baldız yat dedim,biraz bekledikten sonra harekete geçmeye kar verdim.

yavaşça gülün tarafına geçip sokulmaya başladım şimdi sağımda gül solumda karım dilek yatıyordu elimi gülün kalçalarına değdirdim,inanılmaz güzeldiyavaşça yorganı kaldırıp şalvarının içine elimi soktum götünü okşamaya başladım bu arada sikimlede oynuyor onu hazır hale getrmeye çalışıyordum artık önümdeki tek engel gülün şalvarıydı,üzerindeki tişörtü ve şalvarı usulca çıkardım gül tam sikimlik kızdı ve herşey hazırdı artık onu okşamaya öpmeye başladım ammını bol bol yaladım sarı tüyleri mis gibiydi götü sikimi değil iki parmağımı bile zor alabilecek kadar küçüktü.ama gündüz yediğim azar beni iyice tahrik etmişti .

cevap versene kaltak dedim kendi kendime,sikimi onun göt hizasına getirip sürtmeye başladım inanılmaz zevk alıyor götüne sokmamak için kendimi zor tutuyordum gülde ise ses seda yoktu artık onun sahibi olmuştum.arko kremi getirip götüne iyice sürdüm sonra orta parmağımı yavaşça götüne sokup çıkarıyordum bir elimlede ammını okşuyordum.
külodumu çıkarıp ikimizin ortasına yatağa bıraktım,çünkü boşalırsam karım ve baldızım anlar beni yaşatmazlar.gül brazkıpırdayınca ben kaçtım yanından ,ama şimdi daha güzel bir şekilde yüzüstü yatıyordu pozisyonumu aldım tekrar geri dönüş yoktu artık sikimin kafasını gülün göt deliğine sürtüp sokmaya çalışıyordum ama bir santim bile girmiyordu kalkıp mutfağa gittim yemek yağını sikime gülün götüne iyice yedirdim şimdi biraz daha yumuşadı götü sikimi tuttum yavaşça itelemeye başladım gül daha kızdı ve onu ilk siken ben olduğum için mutlu oluyor neredeyse sikemeden boşalacaktım son bir hamleyle kafasını gülün götüne gömdümartık sikim içindeydi fakat git gel yapamıyordum çünkü sikim zonkluyordu biraz bekledim iyice sokmaya başladım bu arada sarı kıllı ammını okşuyor hafif parmak darbeleri atıyordum ammına,git gellerim gittikçe hızlandıartık zevkten deli gibiydim gülün ise ammı ıslanmış sanki benimle sikişiyor gibiydi.

büyük bir zevkle götüne sokuyordum gül birden ani bir hareket yaptı ve beni üzerinden attı,kendikendime ölümlerden ölüm beğeniyordum acaba ailesi beni nasıl öldürecek diye yüzüme baktı seni utanmaz ablamın dediği gibi sapık biriymişsin dedi,ben konuşamıyor nefes bile alamıyordum.ona sakin olmasını kimseye söylememesi için adeta yalvarıyordum o ise götünün acısı ile hem götünü ovalıyor hemde ağzına geleni söylüyordu,ben ona ne isterse yapacağımı isterse onun kölesi olacağımı söyleyince biraz yumuşar gibi oldu onu sevdiğimi çok arzuladığımı söyleyince ablam bu yüzden eniştene yüz verme demişti dedi.ama bir kere olan oldu yuvamızın dağılıp dağılmaması senin elinde gül dedim.oda yaptığımın hoş olmadığını asla onaylamadığını söyledi beni sikmeyi niye bu kadar istedin diye sordu bense bir sürü yalan uydurup ablası dileğin bana vermediğini zaten yeni doğum yaptığı içinde en az 2 ay karısız kalacağımı ayrıca baldızımıda çok sevdiğmi söyledim,

tamam sana bir sefer verecem ama bir daha istemeyeceksin tamammı dedi canıma minnet baldız deim sıvışma dedi bir kere tek dedi.yavaşça tekrar onu öpmeye okşamaya başladım o ise bana karşılık vermiyor hadi bitir artık işini dedi tamam deyip domalmasını söyledim ammıma sakın dokunma dedi,onada tamam dedikten sonra önceden siktiğim göte tekrar yüklenmeye başladım yavaş yap acıyor sapık enişte diyor beni inanılmaz tahrik ediyordu iyice yüklenip sikimin tamamını gülün götüne yerleştirdim oda zevke geliyor ammımı okşa enişte diyor adeta yılan gibi kıvranıyordu güzelmi dedim soru sorma beni okşa sik boşalt dedi artı kumanda bendeydi memelerini sıkıyor götünü sikiyor ammını okşuyordum kim dayanabilir bu kadar güzelliğe bende dayanamadım boşalacam gül dedim boşal sapık eniştem boşal deyuince volkan gibi götünde patladım,

o ise genç kızlığın verdiği doyumsuzlukla hala kıvranıyordu,gülümü boşaltmam orgazmın tadına vardırmam lazımdı elimi ammına atıp okşamaya bu arada ablası dileği nasıl siktiğimi kulağına fısıldıyordum bir anda titreye titreye boşaldı,artık bende oda mutlu enişte ve baldızdıkbu arada karıma kaç defa götten yaklaştiysam her seferinde tersleyip vermiyordu gülün götü ilk göt sikişimdi ve artık evlenene kadar götten sikmeme izin vereceğini müjdeledi sağol baldız.

4 yorum:

  1. Azgın ve Doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart türbanlı kapalı evli doyumsuz bayanların emrındeyım(am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

    YanıtlaSil
  2. slm ben murat ist b.evlerden 40 yasında bakımlı bir beyim 1.70 boyunda 70 kg bugday tenli yim burda arayısım bakımlı saglam sexse düşkün bi çiftle arkadaslık ve beraberlik amaçlı takılmak isterim veya sexsde doyumsuz bayanlarında aramalarını veya msj bırakmalarını beklerim 05312125744 veya sexstutkunu_44@hotmail.com msn adresimide ekleye bilirsiniz burda takılan tüm arkadaslara slm ve saygılar ciddi olan arkadasların msj larını beklerim NOT tek erkekler aramasın veya gaylar işim olmaz onlarla

    YanıtlaSil
  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  4. Selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) Diyarbakır ve çevresi hakannesin3421@hotmail.com 05359782021

    YanıtlaSil